vrijdag 12 februari 2016

presentatie masteronderzoek; over ontwerpen gesproken!

Hier nog iets wat ik de moeite waard vind om te laten zien met betrekking tot ontwerpen: Afgelopen dinsdag heb ik een introductie presentatie gegeven voor mijn masterproject aan kiekendieven (roofvogels) en hun gedrag tijdens de trek. Hieronder een linkje naar de powerpoint, mocht iemand geïnteresseerd zijn in de tekst er bij: let me know!

https://onedrive.live.com/redir?resid=1049C4D1537F758C!140076&authkey=!ANSBCrVQysSq9To&ithint=file%2cppt

2 opmerkingen:

  1. Hallo Anneriek,

    Leuke PowerPoint, hoe kijk je tegen je kleurgebruik aan na het college van Rein? Ha je deze kleuren al bewust gekozen? Met welk doel?

    Groet,
    Ferdinand

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ferdinand,
      Bedankt voor de reactie! het kleurgebruik is bewust gekozen. De meeste foto's die ik wou gebruiken hebben een grijs/blauwe lucht en deze twee kleuren vind ik altijd mooi bij elkaar. Voor de bovenbalk had ik een iets mooier contrasterende kleur kunnen gebruiken voor de letters.

      groet,
      Anneriek

      Verwijderen