donderdag 7 april 2016

Opdracht #8; Oefengesprek met Tom Spits van MOOC


Vorige week vrijdag hadden Lise, Wypkelien, Marieke en ik een oefengesprek met Tom Spits van MOOC (Massive Open Online Course). Wij hebben hem een verslag van het gesprek gemaild en daarop de volgende feedback ontvangen:


Ik heb het een zeer aangenaam gesprek gevonden en was benieuwd naar uw voorstellen.
Laat ik bij deze reageren:
1) Ik vind de verslaglegging van het gesprek uitermate accuraat maar wil u wel wijzen op spelfouten en inconsistente foutieve spelling van MOOCS (ipv MOOCs wat het moet zijn, ook soms waar jullie uberhaupt in enkelvoud bleven hangen - let daar op - want het kan betekenen dat een opdrachtgever stopt met lezen en niet eens meer naar de inhoud kijkt)
2) Ik denk dat jullie goed mijn verwachten hebben beschreven.
De zwaktes zitten met name bij de voorstellen:
3) ik vind het voorstel tot analyse een uitstekend idee zeker omdat jullie met de docenten in gesprek gaan.
4) Wat ik in het voorstel mis is juist wel de koppeling tussen studenten en docenten waar jullie terecht van aangeven dat ik dit belangrijk vind. Echter, in de oplossingen wordt hier geen woord over gerept.
5) MOOC certificaten die waarde moeten hebben - klinkt goed, maar is wel erg summier. Waarom dan en hoe dan? Iets meer detail had wel netjes geweest.
6) De laatste van de voorstellen is kort en bondig en hoeft ook geen uitleg, maar oogt een beetje als een grondwaarde. Wees ook niet terughoudend om naar opdrachtgevers te melden wat jullie grondbeginselen zijn en dat jullie dus hier vandaan werken (en dus ook geen concessies op zullen doen - dat mag best, ook al kost dat afentoe een klant).

1 opmerking:

  1. Hoi Anneriek, Marieke, Lise en Wypkelien,

    Jullie verslag met een puntsgewijze opsomming van besproken onderwerpen, verwachtingen en voorstellen ziet er gestructureerd uit. Daarnaast hebben jullie ook feedbackpunten van de opdrachtgever gekregen. Hoe ging het opstellen van zo’n verslag voor een opdrachtgever? Hebben jullie nog met bepaalde dingen (vorm, schrijfstijl, overtuigingsmiddelen) rekening gehouden? En hebben jullie na deze verslaglegging voldoende duidelijkheid hoe je te werk zou gaan in het project?

    Groet,
    Annelotte

    BeantwoordenVerwijderen